Pages

Sunday, June 16, 2013

Sekretet e vogla të femrave dhe meshkujve

Cilët janë më të aftë të ruajnë sekrete, femrat apo meshkujt? Pyetje, së cilës nuk mund ‘i japim një përgjigje të prerë. Kjo varet nga personaliteti i e perceptimit të ‘sekretit’ dhe situata në të cilën ndodhen.
Fleura Shkëmbi
Psikologe, Hipnoterapiste Klinike
Disa mendojnë se femrat nuk mbajnë dot sekrete sepse u pëlqen të flasin e të flasin pa fund, se nuk janë të afta të përballojnë emocionet; ndërsa meshkujt janë "pus i thellë". Por nëse do përdorej kjo shprehje për meshkujt, femrat konsiderohen si një mister i errët nga ana e meshkujve. Qenia njerëzore është komplekse dhe vetë fjala "sekret" ka vlerë të veçantë. Shumë njerëz do t'i ruanin sekretet përgjatë gjithë jetës duke i konsideruar si pjesë të tyren, disa të tjerë nuk i japin rëndësi të madhe. Kjo fjalë intrigon fëmijët (pa dallim gjinie), të cilët i pëlqejnë sekretet dhe janë më të aftë t'i ruajnë se të rriturit. E më pas këta fëmijë do bëhen të rriturit femra e meshkuj që do të ruajnë sekretet e tyre.
Por ka dallime mes sekreteve që mbajnë meshkujt dhe atyre që mbajnë femrat. Po paraqesim disa prej sekreteve universale të femrave e meshkujve që mund t'ju çudisin, ndërsa disa të tjera mund t'i keni hasur dhe menduar për një kohë të gjatë.
Sekretet e femrave
1 Çdo gjë që femrat blejnë kushton më pak se vlera
Këpucë (asnjëherë nuk janë të mjaftueshme), fustane, veshje për fëmijët apo edhe gjëra të zakonshme - kushton 20% më pak se vlera.
"Ne e dimë se duhet thënë e vërteta, por kush fillon nga debati me burrin", "Po t'i them të vërtetën, nuk do ta kuptojë dhe do habitet se si mund të shpenzoj kaq shumë për një parfum/krem/pallto...", "Nuk do më lejojë t'i mbaj unë paratë dhe pastaj s'do kem asnjë shans të blej gjëra për veten, fëmijët, shtëpinë apo edhe për atë vetë"...Dhe kështu gratë bëjnë ‘hile’ të vogla për të blerë gjërat e tyre të preferuara.
2 Femrat mendojnë për seksin 
Femrat mendojnë për seks me partnerët e tyre gjithë ditës, por nuk e shprehin; mirëpo në mbrëmje janë aq të lodhura, saqë nuk bëjnë asgjë. Janë të fokusuara te puna, fëmijët, shtëpia dhe në fund duan të qetësohen. Femrat mendojnë shpesh për seks gjatë ditës, bëjnë plane për një marrëdhënie intime - por kur del diçka tjetër ua prish "terezinë".
3 Femrat kanë po aq frikë sa edhe meshkujt nga premtimi 
Është e vërtetë që femrat rriten me idenë e "Princit të kaltër", që do të veshin fustanin e bardhë, që do të bëjnë një dasmë shumë të bukur, që do të shkojnë për muaj mjalti në një vend romantik ... por nga ana tjetër janë po aq të frikësuara nga angazhimi, marrja e përgjegjësisë, jetesa me dikë tjetër dhe humbja e lirisë. Pra, femrat janë po aq të frikësuara sa edhe meshkujt, vetëm se nuk kanë guximin ta shprehin.
4 Femrat duan të jenë moderne dhe të pavarura, por përsëri kërkojnë ‘një’ mashkull! 
Femrat dëshirojnë mashkullin e kujdesshëm që të hap derën e restorantit, të sjell lule, të përgatit darkën, të ndihmon me fëmijët, por përsëri femrat preferojnë mashkullin që u jep siguri: "duan të ndihen të mbrojtura", të marrin drejtimin në krevat, deri te ngritja e valixheve të rënda kur udhëtojnë.
5 Ish- i dashuri s'ishte i keq në krevat 
Shumica e femrave e stimulojnë dhe përkëdhelin "sedrën" e partnerit të tyre, duke u shprehur se është shumë i mirë në seks dhe se marrëdhëniet e tyre seksuale janë të shkëlqyera, pavarësisht se ish i dashuri mund të ketë qenë më i aftë. Por fakti që ajo është aty me partnerin e vet, tregon se ai e meriton dhe prandaj i shprehet në këtë mënyrë.
6 Femrat kanë frikë se do të bëhen si nënat e tyre 
Femrat i duan nënat e tyre, i adhurojnë, flasin me to për sekretet, dilemat e tyre, por nuk duan të jenë si ato, prandaj një femër lëndohet kur partneri i thotë: "Je njësoj si jot ëmë". Më e keqja akoma vjen kur ai thotë: "Po më kujton mamanë time"...Femra fillon të mendojë "Prandaj u martua me mua se i kujtoj nënën".
Një mashkull asnjëherë nuk duhet ta krahasojë partneren me nënën e vet, nëse dëshiron të ketë një jetë seksuale të mirë.
7 Femrat duan që meshkujt të jenë xhelozë, por vetëm pak 
Kur ai interesohet, femrat ndjejnë se kanë vlerë për partnerin e tyre, por kur kthehet në posesivitet dhe bezdi, bëhen të padurueshëm. Ka femra, të cilat e provokojnë xhelozinë për të testuar partnerin e tyre.
8 Femrat u tregojnë shoqeve gjëra të përgjithshme 
Femrat ndajnë me shoqet zënkat e jetës bashkëshortore, shqetësimet me vjehrrën, kunatën/in, por nuk tregojnë pjesën intime dhe dashurore të marrëdhënies. Atë pjesë e duan ta mbajnë për vete, të jetë sekreti i tyre i çmuar.
9 Femrat i duan partnerët e tyre me zemër, por trishtohen që nuk do ta ndjejnë emocionin e rënies në dashuri përsëri.
Shumica e femrave janë të varura nga dashuria dhe emocionet që përjetohen kur bien në dashuri. Kur janë në një marrëdhënie, kjo gjë u mungon, prandaj e kompensojnë duke parë filma romantikë, duke lexuar histori dashurie, sepse në fund familja/marrëdhënia është më e rëndësishme se gjithçka tjetër.
Sekretet e meshkujve
1 Meshkujt dëshirojnë dy herë më shumë seks 
Ata janë të vetëdijshëm për seksin pas martesës, mirëpo nga studimet ka dalë se meshkujt dëshirojnë 50% më shumë seks, vetëm se e kanë të vështirë të shprehen, pasi mund të mendojnë se partnerja nuk dëshiron ngaqë ai nuk është mjaftueshmërisht i mirë.
2 Ai flirton me dikë që punon 
Zyra është vendi ku shpenzojmë më shumë kohë, prandaj ka dhe flirtime mes punonjësve, shprehen sociologët. Pozitive është që këto flirtime nuk janë serioze, vetëm nëse vini re që partneri po ndryshon pamjen e jashtme, përmend emrin e dikujt më shpesh, marrëdhënia juaj seksuale ka filluar të mos jetë si më parë.
3 Meshkujt janë të frikësuar se nuk mund të qëndrojnë besnikë gjatë gjithë jetës 
Kjo mund të ndodhë gjatë fillimit të martesës, sepse sapo vihet "kurora", marrëdhënia seksuale ndryshon dhe zvetënohet. Për këtë duhet përpjekje nga të dy anët.
4 Ai masturbon më shumë nga ç’mendoni 
Masturbimi është normal për aq kohë sa nuk ndikon në jetën tuaj seksuale dhe kthehet në zakon për partnerin.
5 Meshkujt e krahasojnë femrën me të cilën fillojnë të dalin me të dashurën e fundit 
Është e vërtetë që ai bën krahasime në shumë aspekte, duke filluar nga pamja e jashtme, sjellja, zakonet e deri te marrëdhënia që krijon me miqtë e tij, por këto ngelen vetëm në mendjen e tij.
6 Largohen nga shtëpia për të qenë të lirë 
Meshkujt shkojnë në ndeshjen e radhës me miqtë apo grupin e vet që të luajnë futboll, sepse duan të largohen për pak nga ju, nga jeta familjare dhe të ndihen të lirë. "Duhet të iki patjetër, sepse prishet grupi prej meje".
7 Shumica e meshkujve nuk tregojnë kur janë të stresuar 
Ata përpiqen që t'i mbajnë vetë "ngarkesat" e jetës dhe të mos ua kalojnë partnereve.
8 Shumica e meshkujve e “shtyjnë” veten për t'u martuar 
Martesa i tremb meshkujt, por u vjen "momenti" dhe vendosin. Kjo shpjegon rastet kur kanë humbur dashuritë e jetës së tyre, për këtë arsye dhe martohen me dikë për të cilin pasioni nuk është aq i fortë (jo domosdoshmërisht).

31 comments:

  1. Përshëndetje, miq të lumtur të vitit të ri, ky është viti i dëshmisë sime. Mrekullia po ndodh akoma, ju lutem lexoni dëshminë time të mrekullueshme. Unë nuk mund as të shpjegoj se si ndodhi gjithçka, ajo punon si një premtim i Drigbinovia, njeriu i madh që Perëndia ka përdorur për të sjellë dashurinë e vërtetë të martesës sime me magjinë e tij. Burri im nënshkruan një letër Divorci gjashtë vjet më parë pasi një mik vizitoi shtëpinë tonë. Ne jetojmë në Maryland SHBA, për më shumë se gjashtë vjet, kemi pasur dy fëmijë së bashku, për hir të dy bijve të mi, sakrifikoj gjithçka për të bërë punën time martesore, pas disa muajsh burri im ndalet duke bërë gjëra ashtu siç përdor dhe kur unë përpiquni t'i thoni atij që ne përfundojmë të luftojmë, një ditë, burri im më shikoi në sy dhe tha se ishte mbi ne mes nesh. Unë isha aq i habitur kështu që unë e pyes atë se çfarë kam bërë gabim, por ai krah, ai donte një jetë të re. Unë e dua aq shumë njeriun tim sa që nuk mund të jetoj një ditë pa atë nga ana ime dhe fëmijët e mi mund të jetojnë me atje më larg. Burri im u largua nga shtëpia për katër muaj. nuk ka telefonata apo mesazhe me tekst nga ai. Unë isha aq i shqetësuar dhe bërtita gjithë ditën dhe natën në pllakë Një ditë, ai u kthye në shtëpi i dehur me disa Dokumente me të unë përpiqem të flas me të, por ai ra në gjumë, kështu që kur ai ishte në gjumë unë të hedh një vështrim në Dokumentet Unë isha aq e befasuar për të parë letrat e divorcit, prandaj lexova letrën e Divorcit dhe u trondita aq shumë sa e shihja emrin tim në Dokument. Të nesërmen unë i pyes se çfarë është kuptimi i kësaj, por ai ai dëshiron që një jetë të re të thërras një lutje për të ndaluar atë që bën. atë mëngjes një grua erdhi dhe tha se ajo është avokati i burrit tim. Unë e lola në, pastaj le të di se çfarë po ndodhte, dhe ajo anë unë duhet të merrni një avokat, por i lutem asaj se unë nuk kam para ose dikush që mund më ndihmoni. Unë jap shenjë letrën e shkurorëzimit dhe kjo ishte ajo, vitin e kaluar një shoqe e vjetër e mia më tha se ish burri im tani punonte pranë shtëpisë së saj dhe tani ka një grua të re me të, unë vendosa të shoh kush Ajo ishte. Unë kam qenë i tronditur për të parë të njëjtin avokat unë ndezur qarë.then anën e mikut tim ajo mund të më ndihmoni të rimarrë burri im përsëri ajo më tregoi për Doktor igbinovia se si ai ka ndihmuar në mënyrë të thotë njerëzit, kështu që unë dua në shtëpi dhe të lexoni në linjë blog rreth këshillimit / divorc, kam lexuar një dëshmi nga një grua me emrin Mary Michael si. Drigbinovia e ndihmoi që ta kthente martesën e saj, kurrë nuk besoja në magjinë magjike, por i vendosa ta provoja. Kështu i dërgova një mesazh në e-mail adderss doctorigbinovia93@gmail.com, para dy orësh ai më përgjigjet, dhe i thashë të gjitha për problemin e martesës, ai më bëri një premtim për të më ndihmuar të kthehesha te burri im. Drigbinovia më udhëzoi dhe më tregoi se çfarë të bëja brenda këtyre shtatë ditëve drekë magjinë e dashurisë. Unë ndjek të gjitha udhëzimet dhe bëj atë që më kërkuat të bëja mirë. Vetëm tre ditë pasi magjia e dashurisë ishte drekë në ajër, burri më thirri me një numër të panjohur. U befasova aq shumë sa që burri im ende ka numrin tim të telefonit që të më kontaktojë në mënyrë kaq mirë. Në fillim burri im ishte i kujdesshëm dhe ndihej fajtor për të jetuar vetëm mua dhe fëmijët tanë për shumë muaj pa thënë asgjë, por burri im Raymond erdhi në kishë në kryq gjatë natës për të kërkuar falje. Unë jam shumë i lumtur që Fermishtja mbrapa tij, unë jam mirënjohës për atë që Drigbinovia më ndihmoi. Unë e rekomandoj shumë për këdo që ka një problem martesor ose partner. Kontaktoni atë sot për t'u kthyer shpejt në dashurinë tuaj të vërtetë.

    ReplyDelete
  2. Emri im është Blerta nga Shqipëria, unë jam këtu për të ndarë dëshminë time se si Dr Bankole Babatunde një caster i fuqishëm magjie dashurie për të rikthyer burrin tim, pas 2 vitesh ai më la me fëmijët për një grua tjetër, dhe i provoi të gjitha dhe mund ta bënte kthehu por pa dobi. Jeta ime po prishej, ndjeva se jeta ime do të merrte fund. Kështu që një ditë po shfletoja nëpër internet dhe pashë një artikull që Zonja Rebecca nga switerzland testoi që Dr Bankole babatunde e ndihmoi atë me një magji që i ktheu burrit të saj që e la për 3 vjet, kështu që vendosa ta provoj dhe kontaktoi Dr. Bankole Babatunde për të më ndihmuar që të ktheja burrin tim, dhe ai më siguroi që Burri im do të kthehet tek unë në 3 ditë nëse dhe në atë që do të më kërkojë të bëj atë që bëra sepse unë me të vërtetë e dua burrin tim dhe e dua atë mbështetur. Për habinë time më të madhe pas 3 ditësh burri im u kthye në shtëpi u gjunjëzua dhe filloi të qajë duke më kërkuar që ta falja. Tani për tani ne të dy jemi duke jetuar lumtur së bashku si kurrë më parë, falë Dr. Bankole Babatunde për rivendosjen e martesës time, unë jam aq i lumtur që ndau këtë dëshmi të madhe për botën. Nëse keni një problem të ngjashëm, mund të kontaktoni Dr. Bankole Babatunde për një zgjidhje përmes emailit Babatunded801@yahoo.com. Ai gjithashtu hedh magji të ndryshme siç janë magji e biznesit, suksesi, favori dhe magji me fat, magji promovuese, magji e lotarisë, magji mbrojtëse, ndaloni magji divorci dhe shumë më tepër. Ai gjithashtu ka sëmundje dhe sëmundje të tilla si Problemi i kancerit, goditjes në tru, mëlçisë dhe veshkave etj.

    ReplyDelete
  3. Ish i dashuri im më la mua dhe vajzën time gjashtë javë më parë pasi kam provuar pothuajse gjithçka për të rivendosur marrëdhënien time, u zhgënjeva. Asgjë nuk po funksiononte për mua. Një javë më vonë ndërsa po shfletoja në Instagramin tim pashë disa dëshmi për DR, agimi i ndihmoi njerëzit të rindiznin marrëdhënien e tyre dhe të rregullonin shtëpitë e prishura, në fillim isha skeptik, por vendosa ta provoja dhe vendosa të kontaktoj me DR, Dawn për ndihmën e saj, disa ditë duke kontaktuar me të gjithçka ndryshoi automatikisht, trishtimi im u bë Gëzim, buzëqeshja ishte në të gjithë fytyrën time, gjithçka ndodhi shumë shpejt dhe rezultati ishte i përsosur. Unë e përdor këtë medium për të vlerësuar Dr, Dawn, nëse keni ndonjë vështirësi në marrëdhënien tuaj.
    *Nëse doni të mbeteni me barrë.
    *Nëse doni të ribashkoheni me të dashurin tuaj.
    *Nëse keni nevojë për fuqi shpirtërore.
    Dr Dawn Acuna është personi i vetëm që mund t'ju ndihmojë: dawnacuna314@gmail.com
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  4. Unë jam shumë mirënjohës për Dr Dawn Acuna, që më ktheu burrin tim që më la për një grua tjetër, atë moment burri im më la mendova se humba gjithçka derisa një shoku im më dha Dr Dawn Acuna, kontaktin WhatsApp, i dërgova mesazh dhe i tha asaj dhimbjen që po kaloja, kështu që ajo më tha se gjithçka do të ishte mirë që nëse unë kam besim dhe besoj në të se magjia me siguri do të funksionojë për mua dhe burri im me siguri do të kthehet në shtëpi dhe ajo më tha se çfarë për të bërë, kështu që ato gjëra u kryen dhe 48 orë më vonë burri im u kthye në shtëpi duke u lutur për faljen time, jam shumë i lumtur dhe mirënjohës për Dr Dawn Acuna, nëse keni nevojë për ndihmën e saj kontaktoni atë, ajo është e saktë dhe e sinqertë,
    * Nëse doni magji për të ngjizur.
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj
    *Nëse dëshironi të kuroni ndonjë sëmundje
    * Nëse keni nevojë për magji për të marrë një punë të mirë. *Nëse dëshironi të ndaloni abortin. Dhe E.T.C. shkruani asaj në email { dawnacuna314@gmail.com }
    WhatsApp: +2348032246310

    ReplyDelete
  5. Kthejeni burrin ose të dashurin tuaj nga gruaja tjetër pas divorcit ose ndarjes.. Edhe nëse situata duket e pashpresë.. Sapo e ktheva burrin tim e dashurisë së vërtetë të magjisë, Burri im më la për një grua tjetër, kjo ishte vetëm një vit i martesës sonë. nuk ka më e dhimbshme ishte se isha shtatzënë me fëmijën tonë të parë. Unë doja që ai të kthehej. Bëra të pamundurën për ta rikthyer, por gjithçka ishte e kotë, doja shumë ta kthejë për shkak të dashurisë që për të, e pyeta për mua gjithçka, i dhashë premtime por ai nuk pranoi. Unë ia shpjegova problemin tim shoqes sime dhe ajo më sugjeroi që më mirë të kontaktojë një magjistar që mund të më ndihmojë në mendjen që ta kthejë, nuk kisha zgjidhje tjetër veçse ta provojë. I dërguar një mesazh magjistarit të quajtur DR Fady dhe ai më i sigurt se nuk kishte probleme dhe se çfarë do të bëjë të jetë në rregull brenda 24 orëve. Ai magjepsi dhe çuditërisht 24 orë më vonë më thirri im shoq. Isha shumë i befasuar, iu përgjigj telefonatës dhe gjithçka që ishte se ishte shumë keq për gjithçka që kishte ndodhur. Ai donte që unë të kthehesha tek ai. Ai gjithashtu tha se më donte shumë. Isha shumë i lumtur dhe shkova tek ai. Kështu filluam të jetojmë sërish të lumtur bashkë. Falë DR fady. Nëse jeni këtu dhe i dashuri juaj ju thotë jo, ose burri juaj u transferua te një grua tjetër, mos qani më, kontaktoni DR Fady për ndihmë tani.. Ja kontakti i tij..WhatsApp ai: +2349039422406, Email: DRfady720@gmail . com

    ReplyDelete
  6. Sot është dita më e lumtur e jetës sime, kam provuar të gjitha mjetet e mundshme për të mbetur shtatzënë për më shumë se 8 vjet pasi u martova me burrin tim të dashur, por asgjë nuk funksionoi për mua derisa takova një mike timen shumë të mirë që më drejtoi te Dr dawn acuna. , i shkrova Dr. dawn acuna në Whatsapp dhe i shpjegova situatën time, ajo më dha botët e saj dhe më premtoi të më ndihmonte, bëra gjithçka që më kërkoi, shkova në spital 4 javë pas magjisë dhe doktori tha që jam shtatzënë, kjo solli gëzim në shtëpinë time, më në fund kam fëmijën tim të bukur, tani jam plotësisht një grua e martuar e lumtur, e gjitha falë Dr dawn acuna, kontaktoni atë për çdo lloj zgjidhjeje,
    * Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë.
    * Nëse dëshironi të ndaloni abortin.
    * Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    * Nëse dëshironi të keni një shtëpi të lumtur.
    * Nëse dëshironi fat të mirë në çdo aspekt.
    * Nëse keni probleme me vaginën/penisin.
    Ajo do t'ju ndihmojë menjëherë.
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    Whatsapp: +2348032246310

    ReplyDelete
  7. Kjo dëshmi ia vlen t'i ndahet botës. Unë jam këtu për t'i treguar botës veprat e mira të Dr ALAGHODARO. Emri im është Olivia Bolton jam nga MB. Burri im më la mua dhe fëmijët e mi për një grua tjetër më të vjetër. Nuk ishte aq e lehtë për mua.. Unë e dua burrin tim aq shumë dhe nuk e humba shpresën dhe vazhdova të lutem dhe Zoti më në fund iu përgjigj lutjeve të mia...kërkova në internet për një magjistar që të më ndihmonte të bashkoja mua dhe të dashurin tim. përgjithmonë dhe pashë kaq shumë dëshmi se si DR ALAGHODARO ka ndihmuar kaq shumë njerëz në internet dhe vendosa ta provoja… E kontaktova dhe i shpjegova. Ai më tha të mos shqetësohem se do ta kthejë njeriun tim brenda 24 orëve. Ai u konsultua me fuqitë e tij dhe më siguroi që të mos shqetësohesha. Ai bëri punën e tij dhe bëri magji dhe për habinë time më të madhe, burri im u kthye në të njëjtën ditë duke u lutur dhe duke qarë, ashtu siç tha Dr ALAGHODARO. Ai më lutej për falje dhe më premtoi se nuk do të më linte kurrë për asnjë arsye. Jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Kontaktoni Dr ALAGHODARO tani dhe jini të lumtur përgjithmonë. mos e humbni shpresen dhe fat..



    WHATSAPP DHE TELON: +1 424-571-9773

    E-mail:alaghodaroh@gmail.com

    ReplyDelete
  8. Jam shumë e lumtur këtë ditë sepse sapo më ndodhi një mrekulli, nuk prisja të isha më me të dashurin tim, por falë DR ELLEN, një magjistare e fuqishme që e bëri të mundur. Po kërkoja në internet më 29 dhjetor 2021 për të parë se si mund ta riktheja jetën time të dashurisë dhe hasa në shumë dëshmi për DR ELLEN. I afrohem asaj dhe jam mirënjohës për ndihmën e saj tani i dashuri im është kthyer me mua. Faleminderit DR ELLEN Unë do të vazhdoj të dëshmoj për ju. ju mund t'i besoni DR ELLEN për të zgjidhur problemet tuaja %100 me ndershmëri kontakt email :ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp: +2349074881619

    ReplyDelete
  9. Unë jam Viktoria, nga respekti për ju dhe magjitë tuaja, duhet t'ua bëj të njohur këtë dëshmi të gjithëve, kam qenë tek magjistarët e tjerë pa parë asnjë rezultat. Thjesht doja të vija tek ju më herët, mora më të mirën nga ju. Ish-burri im ishte zhdukur për një vit dhe unë shkova kudo dhe për ndihmë magjistare të tjerë, por pa rezultat derisa shoku im më prezantoi me Dr. Fady Pasi mbaroi magjia e dashurisë, më në fund mora një telefonatë nga ai. Magjitë e tij bënë mrekulli dhe burri im është kthyer plot dashuri. Është një mrekulli! Ai u kthye papritmas me lule duke thënë se duhet ta falja, isha vërtet i tronditur dhe i tronditur kur burri im u gjunjëzua duke u lutur për falje dhe që unë ta pranoja atë. më dërgoi mua dhe gjithë familjes sime.. Dhe tani jam edhe një herë një grua e gëzuar. Faleminderit shumë Dr. Fady. Për të gjithë ata që janë në kërkim të një magjistari të vërtetë duhet të kontaktojnë Dr.fady në DRfady720@gmail.com OSE mund ta kontaktoni edhe drejtpërdrejt në Whatsapp +2349039422406.

    ReplyDelete
  10. Përshëndetje miq Unë jam këtu për të dëshmuar për mrekullinë që sapo më ndodhi më 14 janar 2022, emri im është Patricia Jefferson, unë jam nga Bogota Kolumbia dhe burri im është nga SHBA. Burri im më la mua dhe djalin tim 4 vjeç për një grua tjetër, isha aq i frustruar sa bëra gjithçka që ishte e mundur për ta bërë atë të kthehej, por pa dobi, u mashtrova disa herë, por nuk u dorëzova, derisa takova High Prift Harmony dhe gjithçka ndryshoi. Me ndihmën e mësueses, burri im është kthyer me mua dhe jemi të lumtur dhe jetojmë së bashku si një. Dua të të falënderoj Mësuesin Harmony dhe do të vazhdoj të dëshmoj fuqinë tënde. Kontakto me të në email: priestharmony1@gmail.com. Whatsapp: +2349011460555. Mos hezitoni ta kontaktoni, ai do t'ju ndihmojë të gjeni një zgjidhje për problemin tuaj

    ReplyDelete
  11. emri im është Nathalia nga Britania e Madhe (Londër) burri im ka dëgjuar thashetheme për mua dhe kjo çështje e bëri atë të aplikonte për divorc dhe gjithçka u rrit dhe ky rast dhe mendimi për të humbur familjen time tani e ka mbajtur zemrën time të pakënaqur kështu që u luta për një zgjidhja dhe mënyra se si mund të jem në gjendje të kthej burrin dhe fëmijët e mi dhe t'i provoj atij të gjitha këto gjëra që ai dëgjoi për mua dhe zonjën tjetër që punonte në zyrën time janë të gjitha gënjeshtra sepse thellë në zemrën time e dija që kurrë dhe nuk do kurrë mos e tradhtoj burrin tim. për ta shkurtuar të gjithë këtë histori, motra ime burri nga SHBA i dëgjoi të gjitha çështjet në terren dhe menjëherë më kërkoi të kontaktoja DR Fady ajo më dha detajet e kontaktit të tij dhe unë bëra siç tha ajo dhe DR Fady më tha se gjithçka do të jetë mirë për dy ditë pas dy ditësh burri im do të kthehet përsëri në shtëpi përgjithmonë dhe kjo ishte pikërisht ajo që ndodhi dhe për këtë arsye unë them se ky njeri është i vërtetë dhe gjithashtu mund të ndihmojë këdo me ndonjë nga problemet e mëposhtme

    KTHIMI I DASHURINËS SË HUMBUR.
    RIKURTIMI I MARTESËVE / MARRËDHËNIEVE TË PRAKTUARA.
    SHËRIMI I SËMUNDJEVE.
    LUTJET MBISHTIN SULMET SHPIRTËRORE APO ËNDRA TË KEQJA.
    KURA PËR HSV 1 DHE HSV 2.
    TOTALI PËR INFEKSIONIN STD ETJ.
    GARANTOHET NJË TRAJTIM DHE SHËRIM JAVOR PËR HIV.
    LUTJET PËR NUMRA ME FAT PËR FITUES TË LOTARIVE.
    ETJ..........................
    Mund ta kontaktoni @:www.Doctorfady720@gmail.com ose mund ta kontaktoni në WhatsApp me këta numra +23490422406. 100% garanci.

    ReplyDelete
  12. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: doctorfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ReplyDelete
  13. Emri im është moise. Unë jam një burrë i martuar që kam pasur një keqkuptim me gruan time sepse nuk arritëm të lindnim asnjë fëmijë. Unë u verbova dhe fillova të abuzoja me gruan time, duke i thënë se ajo ishte shkaku i gjithë problemit tonë. Por kurrë nuk e dija se dikush tjetër ishte shkaku i problemit tim familjar. Një ditë po mendoja për gjërat dhe gati sa nuk i telefonova gruas sime për ta pyetur se nga vinin problemet tona. Ajo kurrë nuk dinte çfarë të thoshte, si një burrë që nuk mund të duroj më, kështu që ia shpjegova një miku që më prezantoi me një njeri shpirtëror të quajtur Dr. Fady i cili do të më jepte një zgjidhje që nuk mund ta besoja. do të funksionojë për mirë në familjen time. Kontaktova me njeriun shpirtëror, i shpjegova situatën dhe ai më tha gjërat që duheshin për sakrificë. Pas një muaji punë, gruaja ime mbeti shtatzënë dhe unë isha shumë e lumtur për këtë, sepse kjo ishte gjithçka që prisja falë Dr. Fady për gjënë e madhe që bëri për familjen time. Mos u shqetësoni për problemet tuaja të jetës, kontaktoni Dr. Fady në Whatsapp: +2349039422406 ose me email: drfady720@gmail.com

    Ju gjithashtu mund ta kontaktoni atë për magjitë e mëposhtme

    magjia e dashurisë
    magji e lotarisë
    magjia e hakmarrjes
    magji e mbrojtjes
    Drejtshkrim për kancerin
    Drejtshkrim për të rikthyer ish-burrin/të dashurin/të dashurën tuaj
    Drejtshkrim për abort
    Unazat magjike për fuqitë për të urdhëruar gjërat të ndodhin
    dhe çdo gjë tjetër që ju shqetëson në jetë

    ReplyDelete
  14. Një dëshmi e mahnitshme për një lojtar që ma ktheu burrin tim. dhe jam martuar për fat të mirë me një burrë të mrekullueshëm dhe të kujdesshëm me dy fëmijë. Ka pasur një problem të madh në familjen time gjashtë muaj më parë mes meje dhe burrit tim. Aq e tmerrshme sa e çoi çështjen në gjykatë për divorc. ai tha se nuk donte të qëndronte më me mua dhe se nuk më donte më. Kështu ai u largua nga shtëpia dhe shkaktoi disa dhimbje mua dhe fëmijëve të mi. U përpoqa maksimumin për ta rikthyer pas shumë vitesh, por pa rezultat. dhe ai konfirmoi se kishte marrë vendimin e tij dhe nuk donte të më shihte më. Kështu një mbrëmje, kur po kthehesha nga puna, takova një mikun tim të vjetër që e pyeti burrin tim. Kështu që unë i shpjegova gjithçka, kështu që ai më tha se e vetmja mënyrë që mund ta ktheja burrin tim ishte të vizitoja një spell player, sepse funksionoi gjithashtu. Kështu që unë kurrë nuk besova në magji, por nuk kisha zgjidhje tjetër veçse të ndiqja këshillën e tij. Pastaj më dha adresën e emailit të spell player që vizitoi. {drEgwuatu@gmail.com}.
    WHATSAPP +2348101205614 Kështu të nesërmen në mëngjes dërgova një e-mail në adresën që më dha dhe magjistari më siguroi se do ta ktheja burrin tim të nesërmen. Çfarë deklarate e mahnitshme!! Unë kurrë nuk e besova, kështu që ai foli me mua dhe më tha gjithçka që duhej të bëja. Më pas të nesërmen në mëngjes, çuditërisht, burri im, i cili nuk më kishte telefonuar në gjashtë muajt e fundit, më telefonoi për të më njoftuar se po kthehej. Kështu ai u kthye po atë ditë, me shumë dashuri dhe gëzim, dhe kërkoi falje për gabimin dhe dhimbjen që më kishte shkaktuar mua dhe fëmijëve të mi. Më pas, që nga ajo ditë, marrëdhënia jonë ishte më e fortë se në të kaluarën, me ndihmën e një spell player. Prandaj, unë do t'ju këshilloja që të vizitoni me dashamirësi Dr.Egwuatu-në e madhe nëse jeni në të tillë ose nëse keni ndonjë problem me "kthimin e ish-it tuaj, faleminderit Dr. {dregwuatu@gmail.com}
    WHATSAPP+2348101205614
    Ai gjithashtu shëron dhe e kthen EX-in,
    1 Ilaç bimor për HIV/ADIS.
    2 Trajtimi i kancerit bimor.
    3 Pastrimi i kyçit të këputur.
    4 herpesi shëron barishtet.
    5 lloje orizi pelte.
    6 Mjekësi bimore HPV.
    7 Shërimi i diabetit.
    8 kthejeni ish-in tuaj.
    9 Magjia e shtatzënisë.
    10 kura HTP.
    11 Shërimi i ajrit hepatik.
    12 )Shërimi i koronavirusit Covid 19.
    13) Perqindja astmatike
    WHATSAPP +2348101205614

    ReplyDelete
  15. Më duhet vetëm të them këtë dëshmi, unë quhem Mariah Carey, u martova para 9 vitesh pa asnjë fëmijë për të, burri im më urrente dhe vjehrra ime më trajtoi aq keq, kjo më bëri të frustruar, erdha duke kërkuar në internet për ndihmë më pas pashë shumë dëshmi se si Dr dawn acuna ndihmoi shumë burra dhe gra, e kontaktova menjëherë në Whatsapp dhe ia shpjegova situatën time, ajo më premtoi të më ndihmonte dhe më dha disa udhëzime të cilat i bëra gjithçka në mënyrë perfekte. në fund të fundit ajo më kërkoi të shkoja në spital një letër 1 muaj dhe për habinë time isha 1 javë shtatzënë, por për momentin i jam shumë mirënjohëse sepse kam lindur djalin tim të bukur dhe unë dhe familja ime jetojmë në paqe dhe lumturi. tani, kontaktoni atë në Whatsapp. ( +2348032246310 )
    *Nëse dëshironi të mbeteni shtatzënë
    *Nëse doni të ktheni të dashurin tuaj.
    *Nëse doni martesë të qetë.
    *Nëse doni të kuroni ndonjë sëmundje, apo ndonjë gjë tjetër.

    ReplyDelete
  16. Çdo problem ka një zgjidhje kur takoni personin e duhur! Mos kini frikë se ekziston një magjistar i shkëlqyer dhe zgjidhës shpirtëror i problemeve që është në gjendje t'i japë fund problemit tuaj. Dua te vleresoj Dr Fady qe me riktheu martesen time me magjine e saj, Pas 1 viti ndarje me burrin tim, me ndihmen e magjistares se mrekullueshme Dr Fady burri im erdhi ne shtepi dhe tani jemi te lumtur bashke per mire, edhe nje here faleminderit per Dr Fady gjithashtu shëroi të gjitha llojet e sëmundjeve si p.sh.

    1 DEKLARATË DASHURI
    2 WIN S EX KTHIMI
    3 FRUTA GOMS
    4 NJOFTIM PËR PROMOCION
    5 DEKLARATA E MBROJTJES.
    6 MAGJIA E BIZNESIT.
    7 DEKLARATË E MIRË PUNËS.
    8 HIV SIDA.
    9 NDALO MISKARRIMIN.
    10 MIROOD NJOFTIM SHPALLJE.
    11 SHKAK I TELEKINEZËS.
    DREJTSHKRIMI I LOTARIVE DHE ÇËSHTJA GJYQËSORE Kontakt Kontaktoni atë për ndihmën tuaj nëpërmjet: drfady720@gmail.com
    WHATSAPP:+2349039422406

    ReplyDelete
  17. Nuk mund të harroj sesi (magjia e bardhë) më ndihmoi të rikuperoja martesën pas 6 muajsh ndarje me gruan time për shkak të grindjes dhe ajo u largua dhe nuk u kthye më tek unë, bëra aq shumë për ta kthyer atë, por asgjë nuk funksionoi. deri sa pashë një koment në internet kur dikush po dëshmonte se si (magjia e bardhë) e ndihmoi atë të rivendoste burrin e saj dhe kështu e kontaktova përmes emailit të tij dhe pasi shkrova çështjen time ai më siguroi se do të më ndihmonte të kthehesha me gruan time pas 3 ditësh pasi bëri magjinë e dashurisë, dhe pasi ai bëri magjinë, gruaja ime u kthye në shtëpi dhe u lut që i vinte shumë keq sot jam kthyer me gruan time dhe jemi të dy të lumtur dhe jetojmë sërish bashkë. Unë e di se ka shumë njerëz atje që duan të kthejnë të dashuruarit e tyre, ju lutemi kontaktoni (magjinë e bardhë) sepse ai është përgjigjja e përsosur për problemin tuaj, detajet e kontaktit të tij në emailin { findritualforlife@gmail.com }
    Whatsapp: +3550685677099
    +2349046229159

    ReplyDelete
  18. Pas martesës jeta ime ishte kaq e vështirë, burri im filloi të ndiqte gra të tjera, sepse unë nuk i dhashë një fëmijë pasi prita disa vite. Mund ta shihja martesën time duke u zhdukur. Bëra gjithçka që ishte e mundur për të ndryshuar situatën, por asgjë nuk funksionoi derisa takova Dr Ediomo, një shërues shpirtëror. Dr Ediomo më shpëtoi jetën dhe martesën time. tani kam 3 femije. I jam mirënjohës Dr Ediomo dhe kjo është arsyeja pse i lë dëshmitë e mia kujtdo që vuan nga problemet martesore dhe të fertilitetit. E-mail kontakti: drediomo77@gmail.com WhatsApp: +2349156122316

    ReplyDelete
  19. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe vajzën tonë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Më duhej një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe gjeta një faqe ku pashë që Dr Ediomo një magjistar, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ai bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ediomo, një magjistar i fuqishëm për zgjidhje

    1) Kthehu i dashuri

    2) Ribashkoni burrin ose gruan

    3) Nëse keni pela të natës

    4) Kurë për HIV dhe Hepatit

    5) Unaza e fuqishme magjike

    6) Magji për fat të mirë

    7) Thyerja e obsesionit

    8) Infertiliteti dhe problemet e shtatzënisë.

    WhatsApp: +2349132180420/

    +2348155926512

    Email: drediomo77@gmail.com

    ReplyDelete
  20. ËSHTË E MREKULLUESHME TË FLASË TË MREKULLUESHME PËR DR DAWN. Unë jam Vanessa Canga. Kam pasur një bashkim të bukur me burrin tim dhe kam ndarë lumturinë, ngrohtësinë dhe dashurinë e vërtetë. Ne jetuam së bashku për 10 vjet dhe patëm dy fëmijë. Pak muaj më parë filluam të kishim probleme pafund dhe zënka të vazhdueshme. Shtëpia ishte plot me pakënaqësi dhe fëmijët e mi gjithmonë qanin duke na parë të ziheshim gjatë gjithë kohës. Më në fund, ai u largua dhe na ndërpreu të gjitha mjetet për të komunikuar me të. Bëra gjithçka që munda për ta rikthyer për shkak të asaj se sa shumë e doja, por pa dobi. DR DAWN më erdhi në ndihmë kur e kontaktova dhe më zbuloi se një grua qëndronte pas problemeve që kisha dhe ai më premtoi se do të më ndihmonte, gjë që e bëri kur ndoqa procedurat e tij të punës. Burri im u kthye në shtëpi tek ne dhe ne shpikëm gjëra. Ne jetojmë përsëri të lumtur së bashku. DR DAWN mund t'ju ndihmojë gjithashtu. kontakto me të përmes WhatsApp: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com
    *Nëse dëshironi të ribashkoheni me burrin/gruan tuaj.
    *Nëse dëshironi të keni një martesë/marrëdhënie të qetë.
    *Nëse keni nevojë për magji për të mbetur shtatzënë/shtatzënë.
    *Nëse dëshironi të trajtoni infertilitetin.
    *Nëse doni të hakmerreni/marrëni pronën tuaj.
    *Nëse dëshironi magji promovimi.

    ReplyDelete
  21. Përshëndetje djema, 3 muaj më parë i dashuri im u nda me mua. Gjithçka filloi kur shkova në kampin veror dhe po përpiqesha të kontaktoja me të, por nuk po kalonte. Kështu që kur u ktheva nga kampi, e pashë atë me një vajzë të re duke u puthur në dhomën e tij të shtratit, isha i frustruar dhe më dha një natë pa gjumë. Mendova se ai do të kthehej për të kërkuar falje, por ai nuk erdhi për gati 3 muaj, u lëndova vërtet, por faleminderit Dr.Dawn për gjithçka që bëri, takova Dr.Dawn gjatë kërkimit tim në internet, vendosa ta kontaktoj sepse unë pashë mijëra dëshmi për të, por tani duhet të rrëfej se ai është me të vërtetë një person i mirë dhe i sinqertë, ai ma ktheu të dashurin tim vetëm brenda 48 orëve, jam shumë i lumtur. Kontaktoni atë në Whatsapp nëse keni nevojë për ndihmë në jetën tuaj: +2349046229159
    Email: dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  22. Pashë një dëshmi të mrekullueshme të Cristianës në një faqe pajtimi për veprat e mira të Dr. DAWN. Nuk e besova kurrë, sepse nuk kisha dëgjuar kurrë asgjë për një mrekulli të tillë. Askush nuk mund të më kishte bindur për këtë derisa Dr. DAWN bëri një punë të mrekullueshme për mua që rivendosi martesën time të prishur pas 9 muajsh ndarje. U trondita vërtet kur im shoq u ul në gjunjë, duke u lutur për falje që unë ta pranoja përsëri. Jam shumë në mungesë të fjalëve për të treguar vlerësimin tim për Dr. DAWN për atë që ai ka bërë për mua dhe gjithë familjen time. Jemi të lumtur bashkë dhe ka paqe në shtëpinë time. E gjithë kjo është e mundur falë magjisë së tij të pajtimit. Kontaktoni atë tani për çdo lloj ndihme që ju nevojitet përmes Whatsapp/+2349046229159
    Email/ dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete
  23. Faleminderit Dr DAWN që më ndihmove të kthej të dashurin tim me magjinë tënde të dashurisë, jam shumë i emocionuar që po jetojmë të lumtur së bashku tani me të vërtetë magjia jote e dashurisë është 100% garanci dhe nuk ka efekte anësore. Shikuesit atje, nëse po kaloni probleme në marrëdhënie, ju këshilloj të kontaktoni Dr DAWN për magjinë e tij të dashurisë. Ju siguroj se magjia e tij e dashurisë mund të rregullojë marrëdhënien e prishur dhe problemin e kotësisë sa hap e mbyll sytë. Këtu është emaili i tij i detajeve: dawnacuna314@gmail.com ose WhatsApp: +2349046229159

    ReplyDelete
  24. Sektori i ditës së mirë të korrikut:
    Nëse jeni të zhgënjyer nga një magjistar tjetër ose keni nevojë për ndonjë lloj ndihme, unë dua që ju të merrni fjalën time dhe të kontaktoni Dr Ogundele për zgjidhjen e problemeve tuaja të marrëdhënies, sepse ai më ndihmon të kthej burrin tim pas rastit të divorcit dhe ai mund të sjellë përsëri Ish-partneri juaj brenda 24 orëve, ky njeri është shumë i fuqishëm, ai e ktheu burrin tim brenda 24 orëve dhe magjitë e tij janë të padëmshme. Kontaktoni me të në WhatsApp, Telegram ose Viber: +27638836445. Ky postim është një shenjë vlerësimi për Dr Ogundele për mbajtjen e fjalës së tij.

    ReplyDelete
  25. Unë po e ndaj këtë dëshmi për partnerët që vuajnë në marrëdhëniet e tyre, sepse ka një zgjidhje të qëndrueshme. Burri im më la mua dhe 2 fëmijët tanë për një grua tjetër për 3 vjet. U përpoqa të jem e fortë vetëm për fëmijët e mi, por nuk munda t'i kontrolloja dhimbjet që më mundonin zemrën. Isha i lënduar dhe i hutuar. Unë kisha nevojë për një ndihmë, kështu që bëra një kërkim në internet dhe hasa në një faqe ku pashë që Dr Ellen, një magjistare, mund të ndihmojë të kthehen të dashuruarit. E kontaktova dhe ajo bëri një lutje dhe magji të veçanta për mua. Për çudinë time, pas 2 ditësh, burri im u kthye në shtëpi. Kështu u ribashkuam përsëri dhe kishte shumë dashuri, gëzim dhe paqe në familje. Ju gjithashtu mund të kontaktoni Dr Ellen, një magjistare e fuqishme për zgjidhje
    1) Magjitë e dashurisë
    2) Kthehu i dashuri
    3) Ribashkoni burrin ose gruan
    4) Nëse keni pela të natës
    5) Kurë për HIV dhe kancer
    6) Unaza e fuqishme magjike
    7) Magji për fat të mirë
    8) Thyerja e obsesionit
    9) Problemet e lindjes dhe shtatzënisë Kontaktoni EMAIL: ellenspellcaster@gmail.com Ju gjithashtu mund të Whatsapp saj +2349074881619

    ReplyDelete
  26. Ekziston një njeri i madh bimor i quajtur DR WALE i cili mund të kurojë virusin e hepatitit B dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse me përdorimin e bimëve natyrore për të kuruar problemet e virusit të hepatitit B. Ai është nga Afrika dhe është një mjek i shkëlqyeshëm dhe gjithashtu mund t'ju shërojë nëse keni problemin dhe sëmundje të tjera vdekjeprurëse dhe këtu është kontakti. WhatsApp +2347054019402 KURE HERPES,KURE KANCERI,KURE HIV/AIDS,KURE HPV. DR WALE gjithashtu mund t'ju ndihmojë të rivendosni martesën tuaj dhe ta bëni shtëpinë tuaj të shkatërruar përsëri të lumtur. mund të kontaktoni DR WALE përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  27. NJË SHQIPTAR I MADH SHQIPTAR DR WALE QË ME NDIHMONI TË KRIJ ISH TË MËJENËS SIM.
    Jam shumë i lumtur të dëshmoj për një magjistar të shkëlqyeshëm që më ndihmoi kur humbi çdo shpresë për t'u bashkuar me ish-të dashurën time që e dua aq shumë. Unë kisha një të dashur që më do shumë, por diçka e tmerrshme ndodhi me marrëdhënien tonë një pasdite kur shoqja e saj që gjithmonë përpiqej të më afrohej, po përpiqej të më detyronte të bëja dashuri me të vetëm sepse ishte xheloze për shoqen e saj që po dilja dhe në skenë e dashura ime sapo hyri dhe ajo mendoi se kishim diçka të veçantë duke bërë bashkë, u përpoqa t'i shpjegoja gjëra që shoqja e saj nuk e bëja gjithmonë këtë gjë, por kurrë nuk e bëja me të armiq të njëri-tjetrit, por ajo kurrë nuk më besoi. Ajo u nda me mua dhe unë u përpoqa herë pa numra për ta bërë atë të më besonte, por ajo kurrë nuk më besoi derisa një ditë dëgjova për DR WALE dhe unë WHATSAPP atë dhe ai m'u përgjigj me aq dashamirësi dhe më ndihmoi të ktheja marrëdhënien time të bukur që tashmë ishte zhdukur për dy muaj. WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose
    Dërgojeni me email në: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  28. Unë pothuajse e mora jetën time për shkak të burrit tim që më la dhe ndaloi së marrja e thirrjeve të mia. Ai tha se nuk më do më, unë u përpoqa ta lutem, por ai nuk do të më përgjigjet derisa të bënim një luftë dhe të shpërthehemi për gjashtë muaj, pasi atëherë e kuptoj se nuk mund të largohem pa të. Unë u përpoqa gjithçka e mundshme për ta rikthyer atë, por dështoj. Derisa hasa në këtë njeri të quajtur Dr Wale Online, unë kontaktova me të dhe i thashë gjithçka që ka ndodhur midis meje dhe burrit tim para se të ndahej. Ai më pyeti jo shumë frikë se gjithçka do të jetë mirë përsëri. Ai më tha të paguaj për sendet që do të përdorte në përgatitjen e magjisë së dashurisë për mua dhe unë pagova dhe ndiqja të gjitha këshillat dhe udhëzimet që ai më dha. Pasi më ndihmoi të hedh një magji dashurie dhe ja burri im u kthye brenda një jave. Duke më lypur për falje, unë u befasova aq shumë sa Caster Spell si Dr Wale ende ekziston. Nëse dikush këtu ka nevojë për ndihmë, me gjithë sinqeritetin, kontaktoni Dr Wale sot përmes WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com
    Në të vërtetë ju jeni më i mirë Dr Wale faleminderit që e bëtë shtëpinë time një shtëpi të lumtur përsëri. Unë kurrë nuk mund të ndalem së foluri për ju zotëri. E tij është me të vërtetë një njeri i shkëlqyeshëm që mund ta kontaktoni atë për zgjidhje për çdo lloj problemesh si
    (një) magji e lotarisë
    (dy) ish mbrapa
    (tre) Të mbetet shtatzënë
    (katër) Kurë për çdo lloj sëmundjeje, sëmundje dhe infeksioni
    Dhe shumë të tjerë kontaktojnë këtë njeri të madh sot dhe marrin tuajin
    Problemet zgjidhen 100%

    ReplyDelete
  29. Si mund t'ia shpjegoj këtë botës se ekziston një burrë i quajtur DR WALE i cili më ndihmoi të rikthej ish të dashurin tim dhe të më rivendoste barkun. kur humbi çdo shpresë. Unë dhe i dashuri im kemi qenë të martuar për gjashtë vitet e fundit pa asnjë fëmijë, ne po jetonim të lumtur. Deri një ditë që patëm një keqkuptim sepse nuk mund të kisha një fëmijë për të, kështu që ai vendosi të më jetonte për një grua tjetër, isha shumë e trishtuar dhe e frustruar dhe nuk mund të haja dot derisa një ditë po shfletoja. në internet ku pashë një zonjë të quajtur Jennifer duke dëshmuar për magjistarin që thërriste DR WALE, i cili e ndihmoi atë të kthente burrin e saj në shtëpi, kështu që vendosa të provoj të kontaktoj magjistaren DR WALE, kështu që i shpjegoj të gjithë problemin tim DR WALE dhe ai më tha se nuk duhet të shqetësohem se ai do të më ndihmojë të zgjidh problemin tim, se i dashuri im do të kthehet në shtëpi, për habinë time më të madhe brenda disa javësh burri im filloi të më telefononte dhe të lutej për falje, ishte vërtet një mrekulli tani ne jemi kthyer sërish si burrë e grua, një javë pasi barku im u rivendos dhe tani kam kaluar një muaj, të gjitha falënderimet e mia shkojnë për DR WALE, mos u shqetësoni më sepse DR WALE është këtu për t'ju ndihmuar të gjithëve, unë do t'ju bëj një nder duke u varur në WhatsApp/Viber: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  30. Zoti e bekoftë DR WALE për punën e tij të mrekullueshme në jetën time, unë isha i ndarë me burrin tim për pesë vjet tani dhe nuk isha i kënaqur që kisha nevojë të ktheja burrin tim sepse jeta e vetmisë ishte shumë e tmerrshme për mua dhe të treve të mi. fëmijë Kërkova për ndonjë magjistar të mundshëm që mund të rikthejë dashnorin dhe më pas takova DR WALE pashë një koment për DR WALE, si i bashkon ai të dashuruarit me magjistarin e tij, kontaktova me të dhe ai më udhëzoi. Unë kërkova zgjidhje, ai filloi ilaçin për magjinë time, kërkoi disa informacione që ia dërgova dhe gjithashtu më tha se duhet të blejmë disa artikuj që magjia të funksionojë për mua dhe të cilat i ndjeva atij paratë pas disa javësh burri im më thërret dhe filloi të më lutet për falje për gjithçka që ndodhi. Jam shumë i lumtur tani që jemi kthyer sërish si një familje për cilindo që mund të ketë nevojë për ndihmën e magjistarit të madh. Mund të kontaktoni WhatsApp: +2347054019402 ose Email: drwalespellhome@gmail.com

    ReplyDelete
  31. isha aq i dëshpëruar dhe i stresuar sa kisha frikë se do të përfundoja në spital për shkak të gjithë stresit dhe depresionit, derisa një ditë po kërkoja në internet këshilla për të rikthyer të dashurin tim sepse e dua dhe kujdesem shumë për të dhe Unë thjesht dua që ne të jemi bashkë si çift dhe dua që ne të zgjasim përgjithmonë, Pastaj gjeta një magjistar të fuqishëm të quajtur LORD DAWN se si ai zgjidhi kaq shumë probleme marrëdhëniesh dhe shëroi kaq shumë sëmundje, pastaj kontaktova me të në Whatsapp, LORD DAWN më tha se i fejuari im do të kthehet tek unë midis 24 orësh pasi ai magjepsi atë, nuk e besova kurrë derisa i fejuari im më thirri në telefon dhe më tha se ai dëshiron që ne të kthehemi dhe të jetojmë të lumtur së bashku përgjithmonë dhe tani jemi së bashku në paqe dhe në lumturi, jam kaq i lumtur tani që Zoti AGI më ndihmoi t'i ktheja financat e mia. Faleminderit shumë LORD DAWN gjithashtu mund t'ju ndihmojë nëse keni ndonjë problem marrëdhënieje ose sëmundje, kontaktoni atë në Whatsapp: +2349046229159
    Email:  dawnacuna314@gmail.com

    ReplyDelete